Onze diensten

Onze diensten

Opdrachtgever

Door onze geavanceerde software kunt u zelf vanaf uw eigen werkplek, huis of onderweg via de tablet, telefoon of laptop de ontwikkelingen bijhouden. U bent dus altijd op de hoogte van de voortgang. Via onderstaande button kunt u inloggen en al uw gegevens zien en bijwerken. Eventueel kunt u hier ook nieuwe facturen aanmelden.

Wij proberen oplossingsgericht te denken en willen met uw debiteur het gesprek aangaan om te achterhalen wat de reden is voor het uitstellen van de betaling. Daarna gaan we kijken hoe we dit dan kunnen oplossen. Het liefst met een betaling of anders een betalingsregeling. Als er klachten zijn, zullen we deze aan u terugkoppelen en bespreken.

Factuur indienen

Bent u nog geen klant van ons, dan kunt u toch een factuur bij ons indienen via de button(factuur indienen). Uiteraard willen we graag wat informatie van u en de gegevens van de factuur. Als wij alle gegevens binnen hebben, gaan we vrijwel direct voor u aan de slag.

Wat wij van u verwachten als opdrachtgever:

  • Wij vertrouwen erop dat wij een eerlijke factuur in behandeling krijgen die gegrond is en voldoet aan de wettelijke vereisten.
  • Wanneer ons de opdracht tot het innen gegeven is, zullen wij ons werk doen en mag u als eiser geen contact meer met de klant opnemen m.b.t. het innen. Dit zou tot ernstige verwarring kunnen leiden.
  • Graag willen wij ook een zo compleet mogelijk dossier, zodat wij ons werk goed en accuraat kunnen doen. Dit leidt over het algemeen tot het snelste en beste resultaat.

Debiteur

Via de button kunt u ook zelf inloggen, kijken welke facturen er nog openstaan en of er eventueel nog extra kosten gerekend worden. Via de IDEAL button kunt u deze dan eventueel direct betalen. Mocht dit niet lukken, kunt u hier ook een betalingsregeling aangeven. Deze zal dezelfde of de volgende werkdag bekeken worden en bij goedkeuring krijgt u van ons een bevestiging. Wanneer wij denken dat het nog anders moet, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om te kijken of we er samen uit komen, zodat iedereen tevreden is.

Klachtenprocedure

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zeer serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bij klachten kunt u een mail sturen aan mail@debinq.nl of via onderstaande button.

De voordelen om Debiteurenbeheer uit te besteden.

  • Het kost u minder tijd

  • Betere cashflow door meer structuur en continuïteit

  • Meers rust en dus minder geldzorgen

  • U kunt zich weer richten op de dagelijkse werkzaamheden

  • U heeft contact met uw klant over zaken in plaats van openstaande facturen

  • U heeft meer grip op uw facturen